2010-06-29

To do before I go back to Sweden 2

Kommer ni ihåg min to-do-lista jag gjorde när jag var i USA? Jag gjorde den i mars, så jag kan fylla på den med fler saker jag gjort de sista 3 månaderna:
  1. Blivit kär i en amerikan
  2. Varit modell för en dag
  3. Sett Jay-Z live... 2 gånger!
  4. Varit på amerikansk festival och sett alla mina favvodj's live (David Guetta, Benny Benassi, Tiesto, deadmau5...) - Coachellaaaa!
  5. Korsat den mexikanska gränsen...
  6. Varit på strippklubb i Tijuana
  7. Sett Monet målningar på The Getty Center i LA
  8. Njutit av galenskaperna på Venice Beach i LA
  9. Varit på teprovning i Chinatown, SF
  10. Upplevt Sacramento Jazz Festival i Old Sac
  11. Färgat håret för första gången i mitt liv
  12. Varit på HAWAII!!! Kommentarer överflödiga...
  13. Spenderat en av de mest romantiska dagarna i mitt liv i Monterey och Big Sur
Detta hann jag inte göra (från listan i mars):
  1. Tatuera mig - något litet, meningsfullt och väl dolt
  2. Färga håret (?) - check!
  3. Hoppa fallskärm
  4. Fira S:t Patricks Day med grön öl - check!
  5. Gå på vinprovning i Napa
  6. Fira 4th of July med amerikanska flaggor på kinderna
  7. Doppa tårna i Lake Tahoe
  8. Gå på ett typiskt poolparty - check!
  9. Gå på en riktigt stor konsert - check!
  10. Fira Spring Break med sol, stränder och drinkar - check!
Har så mycket kvar som jag vill göra! Men livet är långt, säger mamma. Snart är jag tillbaks i mitt älskade Kalifornien igen...

Åh, så opatriotiskt av mig, men USA in my heart...

No comments: