2010-03-06

To do before I go back to Sweden 1

Tänkte starta en "Att göra innan jag åker tillbaks till Sverige-lista". Här gör jag så mycket saker som jag aldrig skulle ha modet att göra hemma. Kommer ni att känna igen mig när jag kommer hem?
  1. Tatuera mig - något litet, meningsfullt och väl dolt
  2. Färga håret (?)
  3. Hoppa fallskärm
  4. Fira S:t Patricks Day med grön öl
  5. Gå på vinprovning i Napa
  6. Fira 4th of July med amerikanska flaggor på kinderna
  7. Doppa tårna i Lake Tahoe
  8. Gå på ett typiskt poolparty
  9. Gå på en riktigt stor konsert
  10. Fira Spring Break med sol, stränder och drinkar
  11. ...
Kommer ni på något mer? Några saker jag redan gjort:
  1. Dansat mig hög på LoveFestival i San Francisco
  2. Spelat bort $5 i Las Vegas
  3. Åkt Hummer-limousin i Hollywood
  4. Varit på drive-in movie och käkat Churros
  5. Nästan joinat en sorority
  6. Sett en american football-game
  7. Klätt ut mig till porrig ängel på Halloween
  8. Åkt skridskor på Union Square, San Fran
  9. Käkat kalkon på Thanksgiving
  10. Köpt cupcakes från Sprinkles i Beverly Hills
  11. Julshoppat och upplevt snöstorm i New York
  12. Vandrat på Harvards campus
  13. Firat jul med 30+ personer i San Jose
  14. Sett magnifika vågor i La Jolla
  15. Njutit av Kalifornias kust från Half Moon Bay till Santa Cruz
  16. Ridit en (elektronisk) tjur på en av San Diegos pubar
  17. Stått hiskeligt nära kanten i Grand Canyon
  18. Firat Mardi Gras i San Fran
  19. Jobbat på ett amerikansk apotek
GOD BLESS AMERICA!

No comments: